Wells har börjat blogga!!















Fan vad jag har längtat! Sverige har verkligen saknat en riktigt bra humorblogg. En blogg där författaren verkligen kan och vågar driva med sig själv. Lyteskomik ur ett egoperspektiv! Titta bara på bild-bylinen ovan. Så skön han är, Robban, som verkligen har sån distans till sig själv att han vågar, kan och vill driva med sig själv på detta befriande sätt.

Titta på håret, den vita flygeln, dollargrinet, hårdrockströjan, posen, valet av färg i blogg-loggan... Det mina kära läsare kallar jag självdistans!

Ett löfte till dig, Wells, jag kommer läsa varje rad du skriver. Och jag lovar att jag kommer förstå din humor. Jag kommer skratta åt varje ord och varje bilder du lägger upp på din blogg!

http://blogg.expressen.se/robertwells/


// Julius

Inga kommentarer: