Beach 2010

Jag har ett SATS kort som ger mig dåligt samvete varje gång jag tar upp min plånbok. Jag har en träningsväska på mitt kontor som varit packad i tre veckor utan att användas. Jag arbetar i samma hus som SATS ligger. Varför går jag inte dit?
Började jävligt bra, tränade på lunchen ett par gånger i veckan, ibland även efter jobb. Sen kom en segdragen förkylning och förstörde allt. Jag är frisk, men mentalt kan jag inte palla mitt feta arsle in i gymmet. Jag blig glad varje morgon när jag upptäcker att jag fortfarande kan se mitt allra heligaste. Om det har med att jag är jävligt välhängd att göra vet jag inte.
Läste precis en artikel i på Expressen.se och blev glad. Nu jävlar ska här tänkas!

Läs artikeln här så ses vi på stranden 2010, det är jag med speedos.

//Brutus

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh jag längtar redan till sommaren! Det ska bli så mysigt att ligga och spana din stora i ett par minimala speedos.

*drömmer mig bort*

puss!