Let´s not Go there anymore!

På sin hemsida beskrivs servicen som ypperlig. Alla aktiviteter är av högsta klass. Är detta då vad man får vid ett besök på Let´s Go på Limhamn?

Knappast!

I fredags hade samlat ihop ett gäng på åtta personer som ville spela simulatorgolf, äta och dricka. Den löjeväckande servicen visade sig redan när vi kom dit. En av simulatorerna hade gått sönder för några dagar sen. Detta hade man struntat i att meddela oss och att kompensera oss på något sätt var otänkbart. Okej. 15 kr/pers kunde vi tillslut få i form av gratis klubbhyra! Maten då? Tidigare har man kunnat sitta i anslutning till ”golfbanan” och äta från a’la cartemenyn. Detta hade de ändrat på nu. Vi erbjöds popcorn alternativt nachos! När det efter ett tag visade sig att även den banan som skulle fungera var i rätt sjavigt skick bestämde vi oss för att ge upp. Då kom nästa skräckexempel på hur man behandlar sina kunder. Kostnade för banhyran var omöjlig att dela upp. Är det ovanligt att folk kommer dit och spelar minigolf, bowling eller liknande och vill dela upp betalningen?

Om någon från Let´s Go läser det här hoppas jag att ni kallar till ett personalmöte. Det var nämligen inget olyckligt undantag att just vi fick dålig en service. Min kusin besökte stället samma helg med samma uppfattning om servicen. En kollega fick bara spela bowling i 40 min men betala för en timme pga personalen hade problem med att få igång banan.

Trist på ett ställe som var bra för mindre än ett år sedan.

// Julius

Inga kommentarer: