Premiär för gästbloggen “Tåfis”!




Faith. Or. Faithless.



Aaaaww! Bah! Fuck!

....................

Imorgon kommer det riktiga feta grejer.

Alltså riktigt feta texter. Imorgon.

....................

Enligt min trovärdiga källa är Andrés Escobar klar för Malmö FF.

....................

Imorgon ger jag er mina synpunkter på det.

....................

Igår skrev jag en riktigt lång. Riktigt fet text. Sen när jag postade den försvann allt.


Fuck. Fuck. Fuck.

....................

Eeeeh! What!? Såg ni vad som hände i Vänner precis!?

Sååååån tjej han är! Ross. Aaaaaw. Baah.

....................

Fett med cred till min estradpoet till bloggkollega för hans senaste alster. De senaste tre timmarna har “tåfis” varit Sveriges bästa fotbollsblogg.

Lätt.

Tungt material.

....................

Ibland när jag gör mig i ordning för att gå till mitt jobb, där jag är sjukt framgångsrik, låtsar jag att jag är Gordon Gekko. Är det normalt?

....................

I was knocking muthafukas out
What's your name boy
Funky, fresh Eazy-E
Kick, kick that shit
Where you from fool, Compton, yea

....................

Eazy-E. Poesi. Riktigt feta lyrics. Ryhmes. Yeah.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kaveh Kohshahi!??

Hahahahahaha!

Likt. Faktiskt!

Anonym sa...

Fantastiskt!!

Anonym sa...

Klockrent, hoppas självgode kaveh läser det här