Måndagsångest

När min klocka ringde i morse så trodde jag helt ärligt att det var någon som drev med mig, jag har ju precis somnat. Efter en helg med trevligt sällskap och god dricka både fredag och lördag sitter man vid sin dator helt uttömd på krafter. Funderar på att öppna mitt fönster på våning 6 och ta ett steg ut.

Igår satt jag helt apatisk på Norra läktaren. Det som en gång berörde mig så mycket betydde ingenting. När domaren blåste av matchen kände jag endast en lättnad, äntligen är denna säsong slut. Att detta år bör strykas ur allt vad som heter MFF historia är förmodligen de flesta överens om. Men bör vi inte dra lärdom ur det som inträffat? Jag är rädd att samma misstag kommer igen, idioterna på kansliet med Buffalo i spetsen får mig att må illa. MFF är en våldtagen och misshandlad klubb, vilket inte minst visar sig på de allt glesare läktarna. Ikväll är det medlemsmöte och jag hoppas verkligen att alla med ansvarig ställning i klubben kommer att känna supportrarnas vrede.
MFF behöver en riktig utrensning både i truppen och på kontoret. Jag hör rykten om att Yksel ska få förlängt. Om så är fallet vet jag inte vad jag tar mig till. Igår hade vi både Yksel och Babis på mitten av en sammanlagd vikt på 80 kilo. På tal om Babis, vem drev igenom den värvningen? Kan det vara så att de lånat sportchefskompetens över gatan hos MIF Redhawks? Jag vill inte veta vad han har kostat MFF men rykten säger ca 300000kr per match. Spöstraff till den som förhandlade det kontraktet.
Läs en sista intervju med Sören här

Jag kommer med spänning läsa rapporterna från medlemsmötet och jag hoppas att det styrande tar sitt ansvar!

Ha en bra måndag!

// Brutus

Inga kommentarer: