Dagens Tips

Whiskey: Dalwhinnie. Kanske den mest prisvärda whiskeyn på Systembolaget enligt mig.
Länk!

Öl: Oppigård Golden Ale. Detta är en riktigt fin, svensk ale! Rejäl humlesmak. Kan varmt rekomenderas!
Länk!

Tv-program: Insider. Kl 22 på TV3. Ikväll kommer Aschberg att hänga ut medlemmar ur Firman Boys. Sjukt om du frågar mig. Pedofiler och våldtäktsmän skyddar man identiteten på medans folk som har som hobby att slåss med likasinnade hängs ut till allmän beskådning. Egentligen borde man bojkotta programmet!

Låt: Ne’er too late med The Theater Fire. Grym “Blue Grass” med en sångare som har en röst som påminner mycket om Christian Kjellvanders.
Länk!


// Julius

1 kommentar:

Anonym sa...

En annan rackare är Isle of Jura. Prisvärd och utsökt.
Dessutom vill jag gratulera mig själv för att jag la första inlägget i denna eminenta blogg. Tyckte det var på tiden att någon tar upp dessa världsproblem som förpestar vår stad.